//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Department of Agricultural Economics, New York State College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University"
~source:"econis"
~type:"book"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
The Role of Agriculture in Cen...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Advertising
1
Advertising effects
1
Consumer behaviour
1
Dairy industry
1
EU countries
1
EU-Staaten
1
Konsumentenverhalten
1
Milch
1
Milchmarkt
1
Milchpolitik
1
Milchverarbeitung
1
Milk
1
Milk market
1
Milk policy
1
Saisonale Schwankungen
1
Seasonal variations
1
Vereinigte Staaten
1
Werbewirkung
1
Werbung
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
Language
All
English
1
Author
All
Forker, Olan D.
1
Kinnucan, Henry W.
1
Institution
All
Department of Agricultural Economics, New York State College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University
Institut für Agrarentwicklung in Mittel- und Osteuropa
29
FAO
4
Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues
4
Leibniz-Institut für Agrarentwicklung in Mittel- und Osteuropa
3
Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
3
Agrarwirtschaftliches Institut <Wien>
2
Bundesanstalt für Agrarwirtschaft
2
Department of Agricultural Economics, Cornell University Agricultural Experiment Station
2
Doktorandenworkshop zur Agrarentwicklung in Mittel- und Osteuropa <1, 2003, Halle (Saale)>
2
FAO / Trade and Markets Division
2
Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
2
Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues / Jahrestagung <59., 2019, Braunschweig>
2
Johann Heinrich von Thünen-Institut
2
National Bureau of Economic Research
2
Sächsische Landesanstalt für Landwirtschaft
2
Akademie für Raumforschung und Landesplanung
1
American Association for the Advancement of Science
1
Center for International Food and Agricultural Policy
1
Consultative Group on International Agricultural Research
1
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und Landwirtschaft
1
Deutschland / Wissenschaftlicher Beirat für Agrarpolitik, Ernährung und Gesundheitlichen Verbraucherschutz
1
Doktorandenworkshop zur Agrarentwicklung in Mittel- und Osteuropa <2, 2004, Halle (Saale)>
1
Doktorandenworkshop zur Agrarentwicklung in Mittel- und Osteuropa <3, 2005, Halle (Saale)>
1
European Economic Community
1
FAO / Agriculture and Economic Development Analysis Division
1
FAO / Policy Analysis Division
1
Fachhochschule Neubrandenburg / Fachbereich Agrarwirtschaft und Landespflege
1
Fachhochschule Neubrandenburg / Fachbereich Agrarwirtschaft und Landschaftsarchitektur
1
Fachtreffen zum Thema Ostöffnung und Landwirtschaft <1996, Wien>
1
Food and Agriculture Organization of the United Nations
1
Georg-August-Universität Göttingen
1
Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften / Ausschuß Entwicklungsländer
1
Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues / Jahrestagung <63., 2023, Göttingen>
1
Green Week Scientific Conference <4, 2010, Berlin>
1
Institut für Agrarpolitik und Marktlehre der Christian-Albrechts-Universität Kiel
1
Institut für Agrarpolitik und Marktlehre der Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
1
Instytut Ekonomičnych Doslidžen' ta Polityčnych Konsul'tacij <Kiew> / Nimec'ka Konsul'tatyvna Hrupa z Pytan' Ėkonomičnych Reform v Ukraïni
1
International Conference of Agricultural Economists <27, 2009, Peking>
1
Istituto Regionale de Credito Agrario per l'Emilia Romagna
1
more ...
less ...
Published in...
All
A.E. Res.
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
Showing
1
-
1
of
1
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Seasonality in the consumer response to milk advertising : implications for milk promotion policy
Kinnucan, Henry W.
;
Forker, Olan D.
-
1982
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002218500
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->