Showing 1 - 10 of 34
Aktuellen Beobachtungen im deutschen Lebensmitteleinzelhandel (LEH) zufolge treten die Handelsunternehmen mit der Einführung von Premiumhandelsmarken bzw. Genusshandels-marken (als sehr jungen Premiumhandelsmarkentyp) in direkte Konkurrenz zu entsprechen-den Herstellermarken und stellen Themen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009326514
Aktuellen Beobachtungen im deutschen Lebensmitteleinzelhandel (LEH) zufolge treten die Handelsunternehmen mit der Einführung von Premiumhandelsmarken bzw. Genusshandels-marken (als sehr jungen Premiumhandelsmarkentyp) in direkte Konkurrenz zu entsprechen-den Herstellermarken und stellen Themen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009442834
The IFAMR is published quarterly by the International Food and Agribusiness Management Assocation. www.ifama.org
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010909711
Never before has food been as safe and secure as it is today, but simultaneously, society has become increasingly critical towards agricultural and food related issues. This two-sided development between society and agribusiness will be analyzed using Framing Theory. A quantitative semantic...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008741296
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011250434
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011250435
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011250444
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011250452
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011250471
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011250472